طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت

شرکت رسانه پونه مجری تخصصی طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو سایت، بهینه سازی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت

شرکت رسانه پونه مجری تخصصی طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو سایت، بهینه سازی سایت

شرکت رسانه پونه مجری تخصصی طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو سایت، بهینه سازی سایت

۳ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگهی رایگان اینترنتی چیست؟آگهی رایگان اینترنتی در سایت ها ی اینترنتی ممکن است، باعث دیده شدن مقطعی شما شود، اما را**ار هدفمندی نیست.اگر مایل هستید به سود مقطعی برسید کافیست تبلیغات اینترنتی خود را به طور رایگان در سایت های تبلیغات اینترنتی رایگان قرار دهید. این سایتها اگرچه با استفاده از امکانات سئو جایگاه نسبتا خوبی در موتورهای جستجو گر گوگل دارند، اما با قرار دادن تبلیغات خود در این سایتها هدفمند رشد نخواهید کرد، چرا که آگهی شما در بین هزاران آگهی دیگر گم می شود.روی آگهی شما عمدتا لینک فالو اجرا نمی شود و اگر هم داده شود، ممکن است به زودی حذف شود.بهتر است نکاتی را در رابطه تبلیغات اینترنتی رایگان بدانید.آیا با تبلیغات رایگان میتوانیم به کسب و کار خود رونقی دهیم ؟اگر تبلیغات خود را در تعداد زیادی سایتهای تبلیغات رایگان ثبت کنید، بی نتیجه نیست ولی انتظار زیادی نداشته باشید .آیا آگهی رایگان برای سئو سایت در جستجوی گوگل موثر است ؟اگر در سایت تبلیغاتی که آگهی رایگان خود را ثبت میکنید به سایت شما لینک فالو داده شود و این آگهی هیچ وقت از سایت حذف نشود، بله.ولی عمدتا نه لینک فالو تعلق میگیرد و احتمال حذف آگهی شما و مشکلات لینک فالو زیاد است.چه روش هایی برای تبلیغات رایگان اینترنتی وجود دارد ؟ثبت نظرات در زیر پست سایت های پربازدید یکی از روش های نبلیغات اینترنتی رایگان است.

روش دیگر درج آگهی در سایت های تبلیغات اینترنتی رایگان است.بهترین را**ار برای درج تبلیغات رایگان چیست ؟سایت های نیازمندی رایگان و سایت آگهی رایگان را پیدا کنید و تبلیغات خود را ثبت کنید و سایت خود لینک دهید.در سایت های وبلاگ دهی ثبت نام کنید و برای خود وبلاگ درست کنید و از وبلاگ برای تبلیغات اینترنتی رایگان استفاده کنید .آگهی رایگان همشهری هنوز هم وجود دارد ؟سایت نیازمندیهای همشهری در ابتدا امکان درج رایگان آگهی را داشت ولی بعد از مدتی حذف شد .تبلیغات رایگان تلگرام چگونه است ؟بهترین راه ساخت کانال تلگرام است که در آن تبلیغات خود را پخش کنید. البته مدیریت آن راحت نیست.آیا درج آگهی رایگان در سایت آگهی رایگان و نیازمندیها مانند شیپور و دیوار برای سئو نتیجه ای دارد ؟خیر زیرا معمولا امکان ثبت لنیک فالو وجود ندارد .آیا تبلیغات رایگان در سایت نیازمندیها مانند سایت ایستگاه برای سئو موثر است ؟اگر امکان ثیت لینک فالو داشته باشد موثر است ولی معمولا برای درج آگهی لینک دار باید هزینه پرداخت کنید.در پروسه جذب مشتریان احتمالی، تبلیغات عنصری است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد و میتوان گفت پایه اصلی فعالیتها در جذب مخاطبان خدمات یا محصولات یک بیزینس، همین تبلیغات است.تبلیغ رایگان در اینترنتبدون شک اینکه برای تبلیغات هیچ هزینه ای نپردازیم، مطلوب تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است.اما سئوال اینجاست که آیا هر نوع تبلیغ رایگان در اینترنت ارزش وقت گذاشتن دارد؟هدف از تبلیغات اینترنتی چیزی جز جذب بازدید کنندگان واقعی به سایت و افزایش بازدیدها و در نهایت حصول سود نیست. پس میتوان اینگونه گفت که تبلیغ اینترنتی موفق تبلیغی است که بتواند بازدید کنندگان را از طریق تبلیغ در یک سایت پربازدید، نهایتا جهت ورود به سایت شما ترغیب کند.لفظ تبلیغات رایگان، یکی از پرکاربردترین کلمات در سایتهای گوناگون است.همه سایتهای تبلیغاتی رایگان خود را بهترین گزینه برای استراتژیهای تبلیغاتی وبمستر می دانند.اما آیا واقعاً همه آنها به اندازه ادعاهایشان مفید هستند؟ و آیا ارسال آگهی در این سایتها ارزش دارد؟سایتهای تبلیغاتی بسیاری در وب فارسی متولد شده اند که همگی مدعی افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما هستند و با شعارهایی مثل آگهی ۷ ستاره رایگان، هر وبمستری را برای ثبت آگهی در دایرکتوریهای خود ترغیب می نمایند.سایتهای آگهی رایگانسایت آگهی رایگان یکی از ایده های محبوب عزیزانی است که قصد کسب درآمد از طریق اینترنت را دارند.برای اثبات این ادعا بد نیست نگاهی به تعداد سایتهای تبلیغات رایگان بیاندازید. و به تعداد این نتایج دقت کنید.سایتهای تبلیغاتی که از صفحه سوم گوگل به بعد قرار دارند، تقریباً همگی دارای یک استراتژی مشابه هستند: آگهی رایگان ۷ ستاره! وقتی به آگهی های برخی از این سایتها دقت کنید موارد جالب زیادی به چشم می خورد، اول اینکه آگهی های مشابه، در برخی از این سایتها فراوان است و ارسال کننده اکثر این آگهی ها یک نفر می باشد. تعداد بازدید از آگهی به ندرت به ۱۰۰ یا ۲۰۰ می رسد.اینها مواردی هستند که نوپا بودن یک سایت تبلیغاتی را محرز می کند و البته تا حدودی می توان به رنک بالای الکسا هم اشاره کرد.با این شرایط انتخاب سایتهای تبلیغات اینترنتی رایگان مناسب دشوار است، و اکثرا نتیجه مطلوبی درپی نخواهد داشت.اگر قصد تجارت الکترونیک دارید، و قصد سبقت گرفتن از رقیبان خود در بازار مجازی را دارید، باید تبلیغاتی هدفمند داشته باشید.برای یک اجرای یک برنامه سازمانی تبلیغات هدفمند، بایستی بودجه تبلیغاتی مدیریت شده در نظر گیرید.برندهای بزرگ کشور که در صفحات اول گوگل تبلیغاتشان قرار گرفته و سایت های سئو شده دارند، ثمره هزینه هدفمند خود را در بخش تبلیغات می چشند.تبلیغات رایگانویرلن جدیدترین روش تبلیغات رایگان را ارائه میدهد :تبلیغات رایگان در سایت نون روزشما میتوانید در پایین متن هر خبر در بخش نظرات کاربران پیامی در مورد خبر بنویسید و نام سایت و لینک سایت خود را قرار دهید ، پس از تایید نظر افراد میتوانند بروی نام سایت کلیک کنند و وارد سایت شما بشوند.در این روش آگهی رایگان شما در ذیل متن خبر ها و مقالات ویرلن قرار میگیرد و همیشه باقی میماند . کاربران زیادی که خبر رو خوانده اند با دیدن اسم سایت شما بروی آن کلیک میکنند و وارد سایت شما میشوند که برای سئو سایت شما بسیار مفید است .نکته مهم : اگر میخواهید در کلمات کلیدی مهم به رتبه اول در جستجوی گوگل برسید ، بهترین کار رپورتاژ آگهی است.ویرلن آخرین اخبار و مقالات تکنولوژی های جدید را منتشر میکند .درج تبلیغات رایگانوارد سایت نون روز شوید :یک خبر را بازکنید .در پایین متن خبر در بخش نظرات نام سایت و لینک سایت خود را قرار دهید و در بخش متن پیام یک نظر واقعی نسبت به آن خبر بنویسید و نهایت در یک خط توضویح مختصری از فعالیت خود را بدهید .اگر فقط متن تبلیغی باشد تایید نمیشود .اگر خلاف مقررات رایانه ای ایران باشد تایید نمیشود .هر چه نظر شما جالب تر و مرتبط تر باشد افراد بیشتر تبلیغ شما را میبینند . آگهی رایگان امروزه تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند رو به افزایش است. بنابراین کاربران اینترنتی برای جستجوی نیازمندی های خود، به جای مراجعه به بنگاه های سنتی از موتور های جستجوی رایج در اینترنت مانند گوگل استفاده می کنند تا نیاز خود را در کمتر از چند ثانیه پیدا کنند و اطلاعاتی از آن بدست آورند. بنابراین صاحبان مشاغل در کنار تبلیغات سنتی مانند تبلیغ در روزنامه و چاپ بنر های کاغذی و پارچه ای باید از اینترنت برای تبلیغ مهارت و کسب و کار خود استفاده کنند.در همین راستا یکی از پدیده های تبلیغات اینترنتی ” تبلیغات رایگان “ است. امروزه سایت های بسیاری اقدام به درج آگهی رایگان می کنند اما آنچه که مهم است کاربرد سایت در درج آگهی های رایگان تخصصی و ارتقاء آگهی سفارش دهنده است که اهمیت دارد.منبعnoonerooz.com/

  • ربات اینستاگرام فالوجت
  • ۰
  • ۰

خرید سئو

قیمت سئو خارجی سایت


هزینه سئو خارجی سایت وابسته به تعداد بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی است. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از فعالیت هاست که یک سئوکار حرفه ای آنها را برای شما انجام خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی فایده زیادی نداشته و بهتر است که پروسه سئو سایت ترکیبی از سئو خارجی با سئو داخلی و فنی باشد





هزینه نهایی سئو سایت


هزینه نهایی سئو و بهینه سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است. براورد تعیین قیمت نهایی سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته ای که صورت می گیرد، تخمین زده می شود. به بیان دیگر عبارت تعرفه سئو به این شکل که هزینه سئو یک کلمه کلیدی در سایت، عددی از پیش تعیین شده باشد، از نظر منطقی اشتباه است و اگر کسی قبل از بررسی سایت شما و بدون هیچ تحقیق میدانی برای خرید سئو هر سایتی یک عدد مشخص داشته باشد، می بایست در صحت و صداقت گفته های آن شخص شک کرد.




در حالت کلی قیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:




میزان رقابت در بین کلمات کلیدی


عمر سایت و دامنه


وضعیت و میزان فعالیت رقبا


مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها


وضعیت و جایگاه فعلی سایت


تعداد کلمات کلیدی جهت سئو


تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو


مشاوره، آموزش و پشتیبانی


اما تجربه ما نشان داده که بسیاری از کارفرماها با توجه به عدم شناخت کافی از سئو، قادر به درک کامل پروسه قیمت گذاری نیستند و صرفا یک عدد از ما میخواهند. اما این نوع قیمت گذاری های ثابت با توجه به رقابتی بودن فضای امروزی کسب و کارها از اعتبار ساقط است. چرا که اگر فرضا سئوکاری با یک هزینه مشخص سایت شما را به رتبه یک گوگل هم برساند، این جایگاه دائمی نخواهد بود و پس از مدتی به واسطه فعالیت دیگر رقبا و عدم بروزرسانی سایتتان، با افت رتبه مواجه خواهید شد.




مشکل دیگری که این گونه قیمت گذاری ها دارد اینست که معمولا این سئوکارها با هدف رسیدن به صفحه اول گوگل، دست به هر کاری از جمله سئو کلاه سیاه و لینک سازی افراطی میزنند و این کارها معمولا عواقب خوبی در دراز مدت برای سایت شما نداشته و بسیار مشاهده شده که این گونه وب سایت ها  دچار جریمه گوگل شده اند.




همچنین کلمات کلیدی یک سایت برای کسب ترافیک و مشتری بیشتر تنها محدود به یک یا چند کلمه کلیدی خاص نبوده و در یک پروژه سئو مدرن، می بایست بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند کاری از دید گوگل طبیعی تر و بهینه تر به نظر برسد.




به همین دلیل اگر به دنبال کسب نتایج ماندگار از سئو هستید، ما استفاده از خدمات سئو ماهانه را به شما پیشنهاد می کنیم.






سئو سایت به صورت ماهانه و بر اساس یک بودجه مشخص


بعضی از وبسیات ها در زمینه سئو، قصد صرف بودجه مشخصی را دارند و جدا از هدفشان که رسیدن به صفحه اول گوگل است، بودجه محدودی در این زمینه دارند و می خواهند آرام آرام به هزینه کردن در این پروسه بپردازند. این نوع سیاست برای بسیاری از کسب وکارهایی که از یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه در یک مرکز خرید برخوردارند، و بالطبع درامدی دارند و در کنار آن علاقه مندند در سال های آینده از وبسیات خود نیز مشتریانی کسب کنند، بسیار مناسب است.




صاحبین این گونه سایت ها در حال حاضر عجله و اشتیاقی برای کسب درامد از وبسیات ندارند، چرا که درامد خوبی هم اکنون دارند. آنها در آینده می خواهند به درامد خود افزوده و یا صرفا به شکل آنلاین فعالیت کنند. ما این نوع اهداف بلند مدت را بسیار تقدیر می کنیم، چرا که آینده نگری در آنها وجود دارد و همواره اعتبار سایتی که دارای سن بیشتری است، بالاتر می باشد.بناببراین پیشنهاد ما به آنها خرید سئو  است.




پیشنهاد تیم رادزاد برای این افراد، طراحی سایت در ابتدا و سئوی آن در یک بازه زمانی طولانی تری است. اگر شما جز این دسته افراد هستید، می توانید بودجه مشخص خود را برای این کار تعیین کرده و تیم ما نیز یک برنامه بلند مدت برای شما مشخص می کند. صرف هزینه سئو در این کار می تواند به شکل ماهانه انجام شود و ما بر اساس این بودجه بهترین پلن را برای شما آماده کرده تا با بهترین قیمت سئو و در زمان مشخصی به هدف خود برسید.




از مزایای این نوع سرمایه گذاری بر روی سئو، مشاهده پیشرفت کار و صرف هزینه سئو بر مبنای آن است. در این پروژه ها، شما به صورت ملموسی ارتقا آرام سایت خود را مشاهده می کنید و مطمئنا اعتماد بیشتری بین شما و سئوکار تان ایجاد می شود. همچنین از هزینه یک باره بر روی سئو خودداری کرده و بودجه بیشتری برای سایر کارهایتان خواهید داشت.




هزینه کردن ماهانه بر روی سئو برای سایت هایی که دارای کلمات رقابتی هستند و یا سایت هایی که در یک یا دو کلمه کلیدی در صفحه اول قرار دارند و قصد دارند در سایر کلمات کلیدی نیز آرام آرام در صفحه اول قرار گیرند نیز بسیار مناسب است.




از دیگر مزیت های صرف هزینه ماهانه بر روی سئو، سپردن بخش تهیه محتوا به ماست. یکی از موارد بسیار مهم در پروسه سئو، تهیه محتوا و به روز رسانی مرتب سایت از طرف کارفرماست. اما بسیاری از کارفرماها فرصت و تخصص چنین کاری را ندارند. در پروژه های ماهانه سئو می توانید این فرایند را به ما بسپارید تا سایت شما از نظر به روز رسانی نیز مشکلی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که امروزه یک سایت بدون بخش تولید محتوا، نمی تواند در سئو موفق باشد.




  • ربات اینستاگرام فالوجت
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت اصفهان ، بسیار جستجو میگردد . اما به نظر ما شرکت طراحی سایت در اصفهان یا شیراز یا مشهد بودنش مهم نیست . بلکه کیفیت کار شرکت طراحی سایت مهم است . فرض کنید شما شرکتی در اصفهان هستید ، ترجیح شما این است که شرکت طراحی سایت اصفهان را که در گوگل جستجو می کنید از میان شرکت های طراح وب در اصفهان انتخاب کنید . اما پیشنهاد می شود که طراحی سایت را کاملا تخصصی از شرکت های حرفه ای بخواهید بدون در نظر گرفتن موقعیت آنها. طراحی سایت ارزان هم زیاد جستجومیگردد ، اما دلیلی بر خوب بودن طراحی و خروجی با کیفیت سایت شما نیست



شرکت طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت اصفهان


شرکت طراحی سایت اصفهان  نیستیم .شرکت طراحی سایت راشن در مشهد مستقر است و جزء برترین ها در زمینه طراحی سایت می باشد . ما پروژه های مختلفی رو در شهر ها و کشورهای مختلف انجام داده ایم . پس به یاد داشته باشید که طراحی سایت باید کیفیت بالا داشته باشد . این اولویت شما باشد ، نه بومی بودن شرکت طراح سایت .




شرکت طراحی سایت اصفهان ، شرکت طراحی سایت شیراز ، شرکت طراحی سایت تهران و شرکت طراحی سایت مشهد مهم نیست . مهم کیفیت کار طراحی سایت حرفه ای و پشتیبانی حرفه ای از سایت شماست . شما وسایت شما باید همواره در بهترین جایگاه ممکن باشد.




در  طراحی سایت و طراحی پرتال یک وب سایت شامل تعداد زیادی فایل است،که در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی. صفحه اصلی یک سایت معمولا" default.htmlیا index.html یا index.htm نام دارد. در  طراحی سایت و طراحی پرتال وقتی که یک آدرس وب را در مرور گر تایپ می کنید (مثلا" www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اکانت میزبانی می رود که این آدرس به آن اشاره می کند، و به دنبال یکی از این فایل های اصلی می گردد. اگر فایل یا صفحه ی مورد نظر را در آن وب سایت پیدا کند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما نمایش خواهد داد.


فایلindex.html ترکیبی است از متن ها و تصویرهایی که طراح سایت چیدمان آنها را مشخص می کند.متن مورد نظر در خود سایت موجود است در حالیکه فایل های تصویری ممکن است در وب سایت ذخیره شده باشد(در کنار صفحات وب وفایل ها یا در پوشه ای مجزا)یا در جای دیگری از اینترنت باشد.


ممکن است بعضی از نوشته ها وتصاویر یک صفحه به صفحه های دیگری لینک داده شود.(یعنی می توان با کلیک روی آن صفحه به صفحه ی دیگری رفت)


این مجموعه از صفحات وب،تصاویروفایل های موجود دیگر که در اکانت میزبان وجود دارد،مجموعا" یک وب سایت را می سازد.


در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در  طراحی سایت و طراحی پرتال در مورد مسائل مربوط به سایت ارائه خواهیم داد:


الف - مراحل راه اندازی وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال :


1.انتخاب نام مناسب برای سایت


2. ثبت Domain name (نام سایت) در اینترنت


3.طراحی نرم افزار و گرافیک سایت


4. خرید هاست (فضای کاربری)


5.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و افتتاح سایت




ب – نرم افزارهای مورد استفاده در طراحی سایت و طراحی پرتال:


زیر ساختهای نرم افزاری پروژه های طراحی سایت بر اساس Microsoft .NET Framework است. استفاده از فناوری دات نت با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، نوآوری و امنیت مثال زدنی خود قابلیت های بسیاری را برای ما فراهم می کند، که از جمله ی آن قابلیت مدیریت کدها، پشتیبانی از شی گرایی،سازگاری با روش انتخابی پروژه و وابسته نبودن به یک زبان خاص است.ضمن آنکه بسترها و زیرساختهای نرم افزار دات نت به عنوان بستر اصلی اجرای پروژه ، امکان استفاده از فناوری های جانبی دیگری که سازگار با ویندوز هستند را فراهم خواهد کرد.چندلایه بودن نرم افزارهای تولیدی موجب راحت تر شدن شرایط ارتقای وب سایت طراحی شده در آینده خواهد بود.ضمن آنکه هزینه های دوباره کاری (reworking) را به هنگام توسعه پروژه حذف خواهد نمود.


بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به دلیل نوع مجوز حقوقی وامکانات وسیع وکارایی قابل توجه،انتخاب مناسبی به شمار می رود.




ج_چرا باید ملاحظات امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟


کاربران به هنگام ورود به  سایت اعتبار سنجی می شوند،سپس جهت دسترسی به بخش های مختلف راهنمایی می شوند.اما همیشه باید در نظر داشت که هر سایتی برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز که ممکن است منجر به دستکاری، خرابکاری یا سرقت اطلاعات می شود،تدابیر امنیتی اتخاذ می کند که هر کدام به نوبه ی خود مانع از دسترسی افراد غیر مجاز به بانک اطلاعاتی می شود.




انواع وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال:


سایت ها بر اساس کاربرد و نوع برنامه نویسی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :


سایت استاتیک یا ثابت(Static Website):


در طراحی سایت و طراحی پرتال این سایت ها یک بار طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز در آنها قرار می گیرد و پس از آن برای تغییر نیاز به طراحی حرفه ای یا نیمه حرفه ای سایت است. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایت ها در بیشتر موارد HTML و Java Script هستند که در نوع توسعه یافته تر می توان از CSS نیز بهره برد.


از آنجا که در طراحی سایت و طراحی پرتال از حجم کمتری ازکد در طراحی سایت های استاتیک استفاده می‌شود، سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارا می باشند. علاوه براین کاهش حجم کدها خوانایی بیشتر سایت توسط موتور های جستجوگر را به دنبال دارد.این موارد سبب بهتر شدن وضعیت آنها در طراحی سایت و طراحی پرتال از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو (رنکینگ) خواهد شد. در ضمن این گونه سایت ها قیمت طراحی پایین تری را نسبت به سایر سایت ها دارند.


استفاده از افراد حرفه ای علاوه بر افزایش امنیت ،سبب بهره مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثبات دارد، از جمله متن ها و اندازه ی تصاویر و همچنین همه ی عناصر مکان مشخص و ثابتی دارند ،که در نتیجه می توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزا، بهترین تصمیم را گرفت.


اما از طرفی ممکن نبودن ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت نباشد.


سایت های استاتیک در طراحی سایت و طراحی پرتال برای شرکت ها، سازمان ها و افرادی مناسب است که حداکثر یک یا دو بار در سال نیاز به تغییر در محتوای سایت دارند.


سایت دینامیک یا پویا (Dynamic Website):


در طراحی سایت و طراحی پرتال افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند،می توانند محتوای  سایت های دینامیک را بعد از طراحی تغییر دهند. زبان برنامه نویسی وب سایت های پویا میتواند براساس نیاز متفاوت باشد اما عمدتا" از زبان های برنامه نویسی ASP ASP.Net ، PHP، CSS، Silver light و یا Ajax استفاده می‌شود.


در طراحی سایت و طراحی پرتال این گونه از سایت ها در ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد و سپس محتوا توسط مدیران سایتها بارها تغییر می‌کند . از این رو طراح در طراحی سایت و طراحی پرتال نسبت به موقعیت و اندازه ی دقیق متن ها و تصاویر و سایر فایل هایی که بعدا" توسط مدیران سایت ها تغییر می‌کند اطلاعی ندارد بنابر این همه حالات را در نظر می گیرد و این کار سبب می‌شودکه تاحدودی از گرافیک و جلوه ی سایت کاسته شود.


یکی از مزیت های  سایت های دینامیک این است که محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و... وجود ندارد.


با توجه به اینکه دراین گونه سایت ها از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است به مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها وموتورهای جستجوی پیچیده.


اما استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری(Loading) سایت وکم شدن رنکینگ آن در موتور های جستجو می شود.


سایت های دینامیک برای افراد، شرکت ها و سازمان هایی که بیش از دوبار در سال نیاز به تغییر درمحتوای سایت را دارند،مناسب است.


پرتال ها (Portals):


در  طراحی سایت و طراحی پرتال، پرتال ها  سایت های دینامیک جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می کنند. به عبارت دیگر مجموع چند سایت دینامیک که برای رسیدن به هدف خاصی در کنار هم قرار گرفته اند را می توان یک پرتال نامید. به عنوان مثال پرتال خبری می تواند از چند سایت تشکیل شده باشد که هر یک امکان خاصی چون انتشار تصاویر،عضو گیری، انتشار اخبار، نظر سنجی و ... را در اختیار مدیران آن قرار می دهد.ضمن این که تمام ویژگی‌های یک سایت  استاتیک می تواند در یک پرتال نیز صدق کند.


در  طراحی سایت و طراحی پرتال معمولاً پرتال‌ها توسط سازمانها، شرکت ها وگروه ها خریداری می شوندو به دلیل نیاز به بروز رسانی بخشهای مختلف اداره ی آنها توسط یک فرد بسیار مشکل است .




سایت استاتیک و نیمه دینامیک فلش (Static and Dynamic Flash Website):


در  طراحی سایت و طراحی پرتال سایتهای فلش دو نوع استاتیک و نیمه دینامیک هستند که توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی می شوند. معمولا" از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های تغییر یا هوشمندی در این سایت ها بهره گرفته می شود.


به طور کلی در  طراحی سایت و طراحی پرتال سایت های فلش  استاتیک غیر قابل تغییرند وبه مانند سایت های ثابت توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر آن نیاز است به افرادی نیاز است که به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش طراحی سایتهای فلش برخوردار باشند.


اما سایتهای فلش نیمه دینامیک مانند  سایت های دینامیک عمل می‌کند و قابل تغییر هستند. اما تغییر دادن در آنها به سادگی  سایت های دینامیک نیست و نیز دامنه ی ایجاد تغییرات محدودتر است.


ازجمله مزایای وب سایت های فلش جذابیت آن ها است،توانایی ایجاد گرافیک زیبا و هم چنین انیمیشن‌های جذاب.


اما از معایب عمده ی در  طراحی سایت و طراحی پرتال آنها میتوان به امکان خوانده نشدن اطلاعات موجود در آنها توسط موتور های جستجوگر و سرعت کم بارگذاری اشاره کرد.


در  طراحی سایت و طراحی پرتال سایت های فلش برای کسانی مناسب است که نیاز به تبلیغات ندارند و عموم کاربران با آنها آشنا هستند.




سایت دارای سیستم مدیریت محتوا ( Content Management System Website):


در  طراحی سایت و طراحی پرتال این سایت ها که در اصطلاح به CMS ) Content Management System ) مشهورند، وب سایت هایی از نوع  سایت های دینامیک یا پرتال ها هستند که توسط طراحان حرفه ای و یا شرکتهای طراحی حرفه ای برای مصارف خاص ایجاد می شوند.


تمام خصوصیات مربوط به  سایت های دینامیک در مورد سایتهای CMS صدق می کند.


از مزایای این سیستم ها نسبت به سایر  سایت های دینامیک می توان به آماده و جامع بودن اشاره کرد، به طوری که اغلب اینگونه از سایتها در کمتر از سه روز کاری قابل نصب و استفاده هستند.


طراحی سایت های CMS در  طراحی سایت و طراحی پرتال به مانند طراحی یک خط تولید است و طراح سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، رنکینگ موتور های جستجو و سایر موارد موثر می کند.


  • ربات اینستاگرام فالوجت